Autoryzowany Serwis Centralny Multi-Hafciarek i Hafciarek Szwajcarskiej BERNINA International AG
Serwis Centralny mieści się w siedzibie głównej firmy BMD Polska S.C. |
||
W przypadku usterki urządzenia BERNINA Int. AG prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00 |
Oferujemy naprawy Multi-Hafciarek i Hafciarek. Zapewniamy dostęp do części zamiennych. Nasi Serwisanci gwarantują rzetelną diagnostykę
oraz perfekcyjną naprawę. Wykonujemy przeglądy Maszyn do Haftu i zabiegi konserwacyjne zapewniające bezproblemową pracę.
Serwisujemy wszystkie Urządzenia Hafciarskie BERNINA. Oferujemy serwis zarówno najnowszych modeli jak i urządzeń z wcześniejszych lat produkcji.
Nasza kadra inżynieryjno-techniczna przechodzi systematyczne szkolenia serwisowe w szwajcarskiej fabryce BERNINA Int. AG.
Zapewnia to Państwu sprawny serwis, fachowe wsparcie techniczne i wszechstronną pomoc z zakresu obsługi Multi-Hafciarek i Hafciarek Komputerowych BERNINA Int. AG.
Nasi inzynierowie-serwisanci, to doświadczeni fachowcy z wieloletnim stażem. Daje to Państwu gwarancje fachowej usługi.
Nasz serwis multi-hafciarek i hafciarek oferuje usługi takie jak:
-
Pełna diagnostyka Urządzeń Hafciarskich.
-
Konserwacja i przegląd Maszyn do Haftu.
-
Naprawa i regulacja Multi-Hafciarek BERNINA i Hafciarek Komputerowych.
-
Aktualizacje Firmware (wbudowanego w EPROM wewnętrznego oprogramowania hafciarki).
- Aktualizacje Oprogramowania do Haftów BERNINA-WilCOM
-
Dostęp do ORYGINALNYCH części zamiennych do wszystkich typów Multi-Hafciarek BERNINA i Hafciarek Komputerowych.
-
Wsparcie techniczne drogą telefoniczną i on-line.
Wygodny program serwisowy „Door to Door" (drzwi DO drzwi). |
Nasza firma zapewnia program serwisowy „Door to Door", polegający na tym, że dostarczenie urządzenia do serwisu odbywa się bez wychodzenia
z domu/firmy. Odbierane i dostarczane jest przez kuriera pod Państwa drzwi.
W celu wysyłki urządzenia do Serwisu Centralnego należy skontaktować się z nami.
Infolinia serwisowa: +12 / 260 71 30 (wew. 2)
W przypadku wysyłki do Serwisu Centralnego urządzenia BERNINA należy zapakować je w oryginalny karton ze styropianowymi wkładkami.
Dodatkowo karton należy zabezpieczyć np. folią stretch.
Do przesyłki proszę dołączyć formularz zgłoszeniowy otrzymany mejlem lub krótki opis usterek wraz z numerem telefonicznym/adresem e-mail do Państwa
(na wypadek pytań serwisanta, szacowania ewentualnych kosztów, etc).
Po naprawie skontaktujemy się telefonicznie/mailowo i ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru/wysyłki zwrotnej.
Wysyłając urządzenie BERNINA do Serwisu Centralnego należy podać kurierowi adres wysyłki:
BMD Polska S.C.
Serwis Centralny BERNINA
ul. Kamieniarska 48
30-364 Kraków
tel: +12 260 71 30 (wew. 2)