SERWIS I WSPARCIE TECHNICZNE
SPECJALNY, EKSKLUZYWNY program serwisowy „door to door" (drzwi w drzwi).
Nasza firma zapewnia wyjątkowy program serwisowy „door to door", polegający na tym, że dostarczenie hafciarki do serwisu odbywa się bez wychodzenia z domu. Odbierana i dostarczana jest przez kuriera pod Państwa drzwi.
![]() |
![]() |
W razie pojawiających się usterek w okresie gwarancji (jak i napraw pogwarancyjnych) możecie Państwo bez wychodzenia z domu skorzystać z usługi Autoryzowanego Serwisu Centralnego Hafciarek.
Okres gwarancji wynosi do 3 lat, w zależności od modelu hafciarki.
Dostarczenie hafciarki do Serwisu nie obciąża Państwa żadną opłatą w okresie gwarancji.


Po okresie gwarancji hafciarkę należy dostarczyć do serwisu na własny koszt (paczka wysłana firmą kurierską: koszt przesyłki to około 20-30 zł). Hafciarka po naprawie odsyłana jest na koszt serwisu (bezpłatnie).
Przed wysłaniem hafciarki do serwisu należy skontaktować się z nami.
infolinia serwisowa: +12 / 269 71 77
W przypadku wysyłki hafciarki do serwisu, hafciarkę należy zapakować w oryginalny karton ze styropianowymi wkładkami. Do hafciarki proszę dołączyć krótki opis usterek wraz z numerem telefonicznym kontaktowym do Państwa (na wypadek pytań serwisanta, szacowania ewentualnych kosztów, etc). Po naprawie skontaktujemy się telefonicznie i ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru przesyłki.
Wysyłając hafciarkę, Kurierowi należy adres wysyłki hafciarki:
BMD Polska
Serwis Centralny BERNINA ul. Kamieniarska 48 30-364 Kraków tel: +12 269 71 77
|
![]() |